دیابت و کراتینین 3.5: آیا بیمار نیاز به دیالیز دارد

چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

دیابت و کراتینین 3.5: آیا بیمار نیاز به دیالیز دارد

هنگامی که یک نفر می گوید که او دیابت و سطح کراتینین سرم 3.5 دارد، آیا او نیاز به دیالیز دارد؟ اگر از مشکل مشابهی رنج می برید، می توانید این مقاله را بخوانید و یا برای دریافت راهنمایی رایگان به Online Doctor مراجعه کنید.

سطح کراتینین سرم 3.5 بسیار بالاتر از حد نرمال است. به عنوان یک بیمار دیابتی، توسعه آن سریعتر از سایر بیماری های کلیوی خواهد بود، از آنجا که قند خون بالا باعث آسیب به لوله های کلیه می شود و عملکرد مجدد آنها را کاهش می دهد.

بر اساس این شرایط، داروهای غربی به طور معمول برای کنترل بعضی از علائم در کوتاه مدت، مانند قند خون بالا، فشار خون بالا، تورم، پروتئین در ادرار و غیره استفاده می شود. با این حال، طب سنتی غرب نمی تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر کند. بدتر از همه، داروهای غربی در بلندمدت ممکن است برخی از عوارض جانبی را برای بیماران ایجاد کند. بنابراین، هنگامی که دارو را متوقف کنید یا دوز را کاهش دهید، میزان کراتینین و سایر علائم ظاهر می شود. بنابراین اگر می خواهید به طور طبیعی از دیالیز جلوگیری شود، تعمیر کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه بسیار مهم و ضروری است.

در اینجا توصیه می کنیم درمان های TCM برای کمک به درمان بیماری کلیه و دیابت. البته، ما همچنین از داروهای غربی برای کنترل بعضی نشانه ها استفاده می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند سموم و زباله های خون را برای پاک کردن ضایعات کلیه ها و سلول ها و بهبود عملکرد خاص کلیه از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، و تخریب ماتریکس خارج سلولی.

درمان با حمام دارویی می تواند مسدود شده مریدین ها و کلراتال ها را برای بهبود گردش خون باز کند. درمان های دیگر در پکن Tongshantang بیمارستان TCM عبارتند از Enema Therapy، Bath Bath Therapy، طب سوزنی درمان، Steaming Therapy، که می تواند ایمنی را افزایش دهد، سموم و مواد زائد را حذف کند، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه ها عرضه می کند. البته، ما با توجه به وضعیت بیماری بیمار، برنامه درمان خاصی خواهیم داشت.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5949.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت و کراتینین 3, 5: آیا بیمار نیاز به دیالیز دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.